Ekşi Sözlük Feed'leri

Ekşi Sözlük altyapısının değişmesiyle bazı feed'ler ne yazık ki çalışmayacak (siz de fark etmişsinizdir zaten). "Yazar Takipçisi"ni uzun süre önce kararlı çalışmadığı için devre dışı bırakmıştım. Şimdi yeni altyapıya uyarlamaya çalıştım. Fakat Ekşi Sözlük yazar sayfalarının robotlar tarafından taranmasını engelliyor. O yüzden bu feed'i hepten unutmak gerekecek (birileri çıkıp da üzerinde script çalıştırabileceğim bir mekanizma sunarsa, bu yasağı by-pass etmek mümkün).

"Geçen Haftanın En Beğenilen Entry'leri" feed'i de çalışmıyordu. Ne zamandır aklımdaydı, ancak bugün düzeltebildim. Feed'i güncellemekle kalmayıp "Dünün En Beğenilen Entry'leri" için de bir feed hazırladım. Çaylak entry'leri için bir talep varsa onu da hazırlayabilirim, ama gerek olmaz diye düşündüm.

Şükela'nın çalışmıyor olması da yeni altyapıdan kaynaklanıyor. Önceki altyapıda her tıklandığında şükela getiren bir UR vardı (http://www.eksisozluk.com/pick.asp?p=g). Yeni altyapıda ana sayfa linkinden başka bir link bulamadım şükela için. Ana sayfa linki bazen gün boyu reklam olduğundan bu seçenekten hareketle bir çözüm üretmek istemedim. Şükela için bildiğiniz bir URL varsa lütfen yorum bölümünde paylaşın, onu kullanarak feed'i güncelleyebiliriz. Edit: Şükelayı nasıl getireceğimi buldum. Şükela RSS'i de yeniden kütüphaneye eklendi.

"Başlık Takibi" eskiden başlık girilerek kullanılıyordu. Yeni altyapıyla beraber artık başlığın URL'sinin girilmesi gerekiyor. Önceki "Başlık Takibi" feed'i çok kararlı çalışmıyordu. Umarım bu seferki (v2) daha iyi çalışır.

Şimdilik bu kadar. Zaman buldukça bozuk olan diğer feed'leri de tamir etmeye çalışacağım. "Hata Bildirimi" sayfasına rapor edilenlere öncelik vereceğim.

Umarım sitenin yeni hali daha kullanışlı olmuştur.

1 yorum:

RSS Kaynakları:
Yeni Eklenen Feed'ler
Bloga yapılan yorumlar
Açık RSS bir Alet Kutusu projesidir.